Arama

Sıkça Sorulan Sorular

                                                              

-Nasıl üye olabilirim?

www.louiscardy.com.tr online alışveriş sitesinde “Kayıt Ol” butonuna tıklayarak,üyelik formunu doldurup üye olabilir ve hızlı alışverişe başlayabilirsiniz.Üyelik için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

-Neden üye olmalıyım?

www.louiscardy.com.tr online alışveriş sitesine üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.Böylelikle kahvenizi yudumlarken sizler için özenle üretilmiş ürünlerimizi temin edebilirsiniz.

-Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

www.louiscardy.com.tr online alışveriş sitesini üye olmadan gezebilirsiniz ve alışverişlerinizi tamamlamak için üye olmanız gerekmemektedir.

-Üyelik için herhangi bir ücret öder miyim?

Hayır.Üye olmak için herhangi bir ücret ödemezsin.Kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak için üye olabilirsiniz.

-Üyelik bilgilerimi neden istiyorsunuz?

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması sizi yenilikler, firsatlar ve kampanyalar hakkında bilgilendirmenin yanı sıra size özel teklifler geliştirmemize ve bu tekliflerin size zamanında ulaşmasına yardımcı olmaktadır.

-Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra üye bilgilerim bölümünden kullanıcı bilgilerinizi ve adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

-Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Üye girişi sayfasında şifremi unuttum linkine tıklayarak şifrenizi mail adresinize yeniden gönderebilirsiniz. 

-www.louiscardy.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

Beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini seçtikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

-Satın alacağım ürün ile ilgili bilgileri nasıl edinebilirim?

Satın almak istediğiniz ürün sayfasında ürünün deri, taban, ökçe gibi detaylı bilgileri mevcuttur.

-Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Site içerisindeki sipariş takip bölümünden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

-Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmediyse siparişinizde değişiklik yapabilirsiniz.

-Siparişim eksik ve ya hatalı geldi ne yapabilirim?

Siparişin eksik veya hatalı gelmesi durumunda müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçebilir.İptal ve ya iade talepleri için gerekli yönergeleri takip edebilirsiniz.İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş,kullanılmamış olması gerekir.İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz.

-Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?

www.louiscardy.com.tr adresinde bulunan ürün fiyatlarına KDV dahildir.

-Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Siparişlerinizin ödemesini Kredi Kartı,Banka Kartı,Havale/EFT ve Kapıda Ödeme yöntemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

-Havale/EFT ödemelerimi Hangi bankalara yapabilirim?

LC SANAL MAĞAZACILIK LTD ŞTİ

Garanti Bankası IBAN numarası:TR11 0006 2001 0370 0006 2976 22

Türkiye İş Bankası IBAN numarası:TR62 0006 4000 0013 4860 1732 22

-Havale/EFT ödemesi yaptıktan sonra yapmanız gerekenler?

Havale/EFT makbuzunu [email protected] adresine mail atmanız gerekmektedir.

-Ödemeyi nasıl yapacağım?

Ödeme ekranında size en uygun  yöntemi seçerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

-Ödeme işlemleri güvenli mi?

Evet.Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 256bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmektedir.

-Ürün temin koşulları nelerdir?

www.louiscardy.com.tr üzerinden satılan ürünler stoklar ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilir.

-Ürün teslimat süresi ne kadar?

Siparişiniz bize ulaştıktan sonraki 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.Kargoya teslim edilen ürünlerin tahmini teslim süreleri kargo firmasının dağıtım ağına göre değişmektedir.

-Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firmasi tarafından bizlere ulastırılacak ve tarafımızdan ürünlerin iadesi yapılacaktir.

-Toptan satış yapıyor musunuz?

www.louiscardy.com.tr adresinden toptan satış yapılmamaktadır.Toptan satış taleplerinizi 05492335252 numaralı Whatsapp hattından veya [email protected] adresine iletebilirsiniz.

-Müşteri Temsilcisi ile nasıl iletişime girebilirim?

05492335252 Numaralı müşteri temsilcisi Whatsapp hattından,

02322045252 Numaralı müşteri temsilcisi hattından,

[email protected] mail adresinden, müşteri temsilcileri ile irtibata geçebilirsiniz.

 

Filtereler
Sırala
Görüntü